Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2018

Γραμμα Απο Μακρυα


Εν αρχη ην το ρυθμος. ο θεος μου κανει γλωσεες με τις ψευτικες κοτσιδες των ιθαγενων. ειπα τρεις λεξεις παραπανω, δεν τις αποσυρω, τις προσθετω. ενταξει εγραψα μισο ορθια μισο πλαγια στο κρανος μου και με καταχωρησαν σχιζοντας το εισιτηριο της ντουλαπας με τον καθρεφτη στο υπνοδωματιο. πριν απο λιγο ακομα, πριν απο λιγο ακομα, ο καθενας μας ηταν ακομα εμεις. πηγαινω φοβερα καλυτερα, οι ματαιες λεξεις που μου εβαλα στο στομα αρχιζουν να επιδρουν, οι ομοιοι μου μ εγκαταλειπουν.

Εχω ενα τραγουδι πανω μου που ειναι οι κοπελες που θα θελαν πολυ να τραγουδησουν, τους το δανειζω. σε ανταλλαγμα μου δινουν το πρωτο βιβλιο που πηρε βραβειο και ενα μελανοδοχειο. αρμοζει για να σου γραψω τα φιλια που μου δινουν. οι ιεραποστολοι φορανε ξεραμενα στεφανια, εχουν τζαζ με χιπ χοπ στον αντιχειρα τους και φανκυ ειναι το νυχι. αληθινα ειμαι οποιοσδηποτε, σερνομαι στις βλεφαριδες του παραθυρου σου, θα επρεπε να κρεμαστω να με σκοτωσεις με τα σκουλαρικια σου.  

Δεν εχω χορτασει τα εγκατελελειμενα παλατια των αποικων και θα μου χτισουν αλλα τοσα, εδιωξα απο τα δαση βαοβαβ αναμεσα στα ποδια σου τα παγωνια και τις λυρες, και θα παμε να περπατησουμε οι δυο μας στα δαση των ματιων σου που συνηθισαν τη λαμψη των δικων μου στις χωρες που δεν στεκει η εννοια μεσος ορος. (με προσφωνουν μπος και σερ, το πιστευεις;) δεν θα δωσω τιποτα στα αγρια θηρια, θα τα δαμασω με σπαθιες, εχω τοσα ηφαιστεια εν δρασει, ειμαι ελευθερος και αυτο με εκπλησσει εκ μερους της εικονας σου να εισαι ξαπλωμενη ορθια καθιστη και να χτενιζεσαι. (δεν θυμαμαι πια)

Δεν κανεις το γυρο της ζωης σου χωρις να καταλαβεις πως κοβεται η αριστερη σου τιραντα απογευμα στην αφρικη, καθως κοιτας ενα βραδυ κατω απο τα επιπλα, σαν ανατριχιλα πρωινου πλαι σε μια ωραια αγνωστη που δεν περιμενες. μπορεις να ανταλλαξεις μερικες λεξεις με σκονη, να δεις στους καθρεφτες ενα διαφορετικο προσωπο απο το δικο σου, να ακουσεις τους βατραχους να συγχρονιζονται: τον ουρανο και το δυνατο φως, τη ληθη των ονειρων και λερωμενα ημερολογια. ουτε μια στιγμη αναπαυλας μονο στιγμες πιο μεγαλες απο τις αλλες, στην παρουσια, στην απουσια, στην αναμονη. 

Τι ν απαντησεις σ αυτους που δεν σου ζητουν τ αδυνατο. ο ερωτας με τον καιρο δε χρειαζεται να βλεπει καθαρα τη νυχτα. δεν εισαι πια εδω ειναι τ αρωμα σου που μ αναζητει. δεν μπορεις να μην εισαι εδω, εισαι η αποδειξη πως υπαρχω. θελω να σε δω να ερχεσαι σαν τις νεραιδες. ειναι παντα, ειναι ποτε. δεν καταφερνουμε να το διακρινουμε παρα μονο οταν ειμαστε απολυτως μονοι. dev 8a lnsmovnsw tn mera pou prwtn fora se eida va mpaiveis stn 8alassa. 

4 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Μα πού είσαι ;

Ανώνυμος είπε...

africa mama africa

Ανώνυμος είπε...

Ταξίδι ψυχής;
https://youtu.be/59Q_lhgGANc

moN_kouL είπε...

εκλεισα 100 μερες!