Σάββατο, Απριλίου 25, 2009

299


(1 γραμμα που παραδινεται με καποια καθυστερηση)

δεν υπαρχει αναπαυλα ή αγραναπαυση.
υπαρχει διαρκης επιμονη και προσπαθεια.
κλεισε τα ματια σου και θα βρεθεις στην κολαση.
αυτο ειναι ο τιμημα του φοβου μας.
οποτε ή γινε τολμηρη
εκει που παιζονται τα αληθινα αισθηματα
ή λουσου την κατασταση ειμαι/δεν ειμαι/ειμαι.
να θυμασαι παντα οτι εσυ το εχεις επιλεξει
και η αλαζονεια ειναι απλως χασιμο χρονου.
και παλια ειχαμε ναι απλα,αλλα τωρα δεν επιτρεπεται.
κι ας φρικαρει τους αλλους.
για μενα τί να σου πω?
ερχεται που και που
εκεινη η τσιριδα απ το βαθος
που λεει σταματα να χανεις και διαπραγματευσου και λιγο,
αλλα ερχονται και τα σημαδια ομως.
οπως το διαφαινομενο στηθος της κοπελας
που γνωρισα πριν λιγο
(και χαμογελωντας μου ειπε
οτι δεν ειναι ολυμπιακος,
κι ας φορουσε κοκκινα παπουτσια,
και οτι δεν θελει να γινει μαζι μου)
ή ακομα καλυτερα οπως το γραμμα σου.
θεσσαλονικη
--/--/20--

υ.γ.
βαζω μαζι κι ενα αποσπασμα απο ομιλια του tom waits
που ειμαι σιγουρος οτι θα σ αρεσει πολυ...



σκαστε το και γινετε μελη ενος τσιρκου,πηδηξτε πανω σ1 τρενο που κινειται.φυτεψτε ενα κηπο και φυλαξτε τους σπορους.παντρευτειτε καντε παιδια,φορεστε καπελο.μην πειτε ψεμματα,μην εξαπατησετε,μην κλεψετε.ολοι πρεπει να φερνουν φασολια στο τραπεζι.να ειστε αφοσιωμενοι στην εξερευνηση των ετεροκλητων πτυχων του εαυτου σας.να θυμαστε.τα πραγματι ετεροκλητα ειναι εντελως αορατα στο ματι.η ποιοτητα του χρονου που μοιραζεστε με καποιον υπερνικα την ποσοτητα.και μην ξεχνατε:υπαρχουν πολλα που μπορει να κανει κανεις μ1 πεταλι και 1 ντουντουκα.

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

νομίζω πως η εξομολόγηση για το γράμμα έστεκε και χωρίς waits.
γνώμη μου.

το πρτφ

moN_kouL είπε...

εγω παλι,
ειμαι σιγουρος πως πρεπει να το διαβασει.
χωρις αυτο να σημαινει πως εχεις αδικο.
βασικα δικιο εχεις.
λες και θα το διαβασει μηπως?σιγα...