Κυριακή, Μαΐου 19, 2013

μετανεωτερισμοι


ναν ειχα μια γουρνα με λεφτα
ανα καλλιεργουσα σκουπιδια στη γλαστρα μου
ναν εξοφλουσα της ζωης μου τις δοσεις
ZHSE TH STIGMH!


σκεφτομαι λιγο το μελλον μου
με ψαχνω στο θελω
με χανω στο δεν εχω
APOLAUSE TH STIGMH!


ψεκαζω αποσμητικα
διεκπεραιωνομαι και δεν συμβαινω
τα παντα στον ενεστωτα των συγκινησεων
NIWSE TH STIGMH


ναν ρχοσουν να μου ψυθιριζες στ αφτι
ανα με ανακουφιζες απο κριση και μνημη
ναν καναμε kontakt σε βερολινεζικο λοφτ
ARPAXE TH STIGMH


αληθεια δεν αναρωτηθηκες τοση ωρα
γιατι δεν υπαρχουν 
αλλα αμαξια γυρω σου
HR8E TO APOLUTO KINHTO 


2 σχόλια :

Utopia είπε...

ναν μη ξεχάσω τη προσφορά του θέρους
ο χρόνος έχει παγιώσει συγκεκριμένες οπτικές απέναντι στη μνήμη

Η 3D TV EPITELOUS PROSITI

moN_kouL είπε...

αφοριστικη αλγεβρα ειναι πως
οι ερινυες του ορεστη και
οι ανεμομυλοι του θερβαντες,
οριζουν επιπεδο
με τις γεφυρες που ειμασταν ετοιμοι να ανατιναξουμε,
αλλα δεν υπηρχαν πουθενα.
=απειρο ή εκφυλισμος σε σημειο